
לידים לביטוח – להתגבר על כל המחסומים
יש שירותים או מוצרים כאלו ואחרים שהרבה יותר קשה למכור לעומת האחרים. כמו למשל –
רוצים לדעת איך עושים קידום ממומן של אפליקציות בגוגל ומה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים לפרסם אפליקציה בגוגל? קראו את המאמר הבא וגלו כל מה שרציתם לדעת על קידום ממומן לאפליקציות בגוגל שיהיה נכון, אפקטיבי ומשלתם יותר.
אמנם יש כאלו שיגידו שמערכת הפרסום של Google Ads לא פשוטה וברורה להתמצאות כמו זו של פייסבוק. אך בכל זאת, מהבחינה הטכנית, ניתן להקים די בקלות קמפיין ממומן בגוגל לקידום אפליקציה – גם אם אתה מפרסם או משווק אפליקציות מתחיל.
לעומת זאת, בניית הקמפיינים הממומנים שלכם בגוגל וניהולם בצורה מושכלת ונכונה הם לא כה פשוטים וברורים מאליהם. קידום אפליקציות בגוגל דורש יצירת אסטרטגיה ברורה ולשם כך הכנו לכם את המאמר הזה. אספנו לכם טיפים יעילים לניהול נכון, משתלם ומקצועי יותר של הקמפיינים שאתם מקימים בגוגל לקידום האפליקציה שלכם.
הגדרת מטרות נכונות לקמפיינים ממומנים בגוגל
כאשר אתם עושים פרסום באינטרנט בכלל וקידום ממומן בגוגל לאפליקציות בפרט – חשוב מאוד לדעת מה המטרות שלכם. הגדרת מטרות נפרדות וממוקדות לכל קמפיין נועדה כדי לעזור לכם לדעת עבור כל קמפיין האם הוא הצליח ולמדוד עד כמה. כך תוכלו לייעל את תקציב השיווק הדיגיטלי לאפליקציה שלכם ולייעל את הביצועים שהוא מניב לכם.
טיפים בהקשר זה:
קביעת תקציב הפרסום והמחיר לקליק
התקציב והצעת המחיר לקליק שאתם קובעים לקמפיין שלכם, גורמים לאלגוריתם של גוגל להתחיל "לעבוד". למה הכוונה? בשלב זה, האלגוריתם מתחיל לחפש את הגולשים שהכי מתאימים לכם – אלה שיש את הסיכוי הגבוה ביותר שיבצעו את ההמרה שהגדרתם.
לכן, אם אתם משנים את תקציב הפרסום ואת ה"ביד" (המחיר לקליק) – אתם גורמים לאלגוריתם של גוגל לעבוד מחדש. כך אתם בעצם מפעילים שוב את תהליך איתור הגולשים הפוטנציאליים והרלוונטיים לקמפיין שלכם.
טיפים בהקשר זה:
פרסום לקהלים שונים והתמקדות ברימרקטינג
מחקרים בתחום הפרסום הממומן בגוגל ובתחומים אחרים בעולם השיווק באינטרנט בכלל, מראים כי קידום תכנים או פרסומות שיווקיות לקהלי רימרקטינג מניב תוצאות טובות יותר, מפרסום לקהלים מפולחים לפי מאפיינים דמוגרפיים והתנהגותיים.
לכן מפרסמים ואנשי שיווק באינטרנט אוהבים את Google Ads, שמאפשרת להם לפרסם גם לקהלים מותאמים אישית ולקהלי רימרקטינג.
טיפים בהקשר זה:
מעוניינים בקידום ממומן של האפליקציה שלכם בגוגל אך לא רוצים או לא יודעים כיצד לעשות זאת בעצמכם? מחפשים חברה מקצועית בתחום שיווק אפליקציות, שתספק לכם שירותי קידום ממומן של אפליקציות בגוגל או קידום אורגני של אפליקציות בגוגל?
אנו בחברת App Grade נשמח לעמוד לשירותכם ולקדם את האפליקציה שלכם בגוגל כך שתקבל חשיפה רבה יותר ושתשיג יותר הורדות. יש לנו ניסיון רב בשיווק אפליקציות בחנויות האפליקציה של גוגל ושל אפל. הצוות שלנו ישמח לעזור גם לכם בקידום נכון, משתלם ואפקטיבי של האפליקציה שלכם ברחבי הדיגיטל.
לאחר בחירת שם לקמפיין, סוף סוף תוכלו לגשת לבניית המודעות הממומנות.
כדי לבנות את הפרסומת עצמה, יהיה עליכם להגדיר כותרת למודעה וכמה משפטים שיווקים על האפליקציה.
כדאי שהתוכן של המודעה יכיל מידע רלוונטי לקידום האפליקציה, כמו היתרונות שלה או כיצד היא מהווה פתרון מעולה לבעיות או לצרכים של הגולשים.
כמו כן, אתם יכולים לצרף למודעה הממומנת שלכם גם תכנים ויזואליים כמו תמונות או סרטונים למיניהם.
השלב הבא הוא הגדרת המיקוד הגיאוגרפי והשפה של הגולשים להם אתם רוצים שיוצגו המודעות הממומנות שלכם.
עליכם לבחור את המיקוד הגיאוגרפי של הגולשים (למשל כאלה שגרים רק בישראל) ולהגדיר את שפת האפליקציה וכן את שפת הדפדפן בנייד של הגולשים. במקרה זה גם אם אין לאפליקציה שלכם גרסא באנגלית בחרו בכל זאת בשפת דפדפן באנגלית.
בשלב האחרון עליכם לקבוע את תקציב הפרסום היומי שלכם, שזהו הסכום המקסימלי שתהיו מוכנים להשקיע על קידום האפליקציה בגוגל.
ההמלצה היא להתחיל בתקציב קטן אך ריאלי ולהגדילו בהדרגה אם הקמפיין מצליח להשיג את אחוזי ההמרה שציפיתם להם.
לאחר מכן, עליכם להגדיר את הצעת המחיר לקליק עבור כל פעולה רצויה (הורדה של אפליקציה או ביצוע פעולה בתוך האפליקציה).
בסוף הקמת הקמפיין כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "שמור והמשך" ולחכות שהקמפיין יאושר ויתחיל "לרוץ" ולקבל תוצאות מחשיפתו לגולשים.
טיפים לניהול קמפיינים לקידום אפליקציות בגוגל
לאחר שבניתם קמפיין ראשון רצוי שתעקבו אחר הביצועים שלו ושתבנו קמפיינים נוספים שתבצעו להם אופטימיזציה כל הזמן.
להלן 3 טיפים שיעזרו לכם ביצירת קמפיינים שיניבו ביצועים טובים יותר ותוצאות מוצלחות יותר וכן בביצוע אופטימיזציה לקמפיינים הממומנים שלכם לשיווק האפליקציה בגוגל.
מחקרים רבים בתחום הפרסום הממומן בגוגל ובדיגיטל בכלל, מראים כי קידום קמפיינים לקהלי רימרקטינג מביאים אחוזי המרה גבוהים יותר, ובעלויות נמוכות בהרבה.
אין ספק כי גולשים שכבר מכירים אתכם (נניח כאלה שכבר היו באתר שלכם) – הם בעלי סיכוי גבוה יותר להוריד את האפליקציה שלכם או לבצע המרה אחרת.
לכן מומלץ מאוד להקים קמפיין קידום אפליקציה לקהלי רימרקטינג ולקהלים מותאמים אישית אחרים ולקדם אותם ברשת המדיה של גוגל.
טיפ מס' 3: היעזרו באנשי מקצוע בתחום קידום אפליקציות
פרסום ממומן של אפליקציות בגוגל הוא לא תחום כה פשוט ולא כל אחד יוכל להניב תוצאות מעולות ומשתלמות מהקמפיינים שלו. זה לא אומר שקידום אפליקציות בגוגל לא עובד.
איש מקצוע יידע לעשות עבורכם קידום ממומן של האפליקציה בגוגל שיהיה רווחי במסגרת התקציב שלכם. יתר על כן, עדיף לבחור בחברת מקצועית ומובילה בתחום זה.
חברת קידום אפליקציות היא האפשרות הטובה ביותר למי שמעוניין בהקמה, בניהול ובאופטימיזציה נכונה ואפקטיבית של הקמפיינים הממומנים בגוגל לקידום האפליקציה.
יש שירותים או מוצרים כאלו ואחרים שהרבה יותר קשה למכור לעומת האחרים. כמו למשל –
מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן? ואיך זה מתקשר לאפליקציות? רוצים לדעת עוד על הדרכים
רוצים לדעת איך עושים קידום אפליקציות מסוג ASO בעצמכם? קראו את המדריך המלא שהכנו לכם
מחפשים מידע על שיווק אפליקציות? הגעתם למקום הנכון. כל מה שרציתם לדעת על שיווק אפליקציות
רוצים לדעת איך עושים קידום ממומן של אפליקציות בגוגל ומה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם
מחפשים טיפים להקמת קמפיין ממומן בגוגל לקידום האפליקציה שלכם? רוצים לקבל יותר הורדות לאפליקציה באמצעות