איך לעשות קידום ממומן לאפליקציות בגוגל בצורה נכונה ואפקטיבית

רוצים לדעת איך עושים קידום ממומן של אפליקציות בגוגל ומה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים לפרסם אפליקציה בגוגל? קראו את המאמר הבא וגלו כל מה שרציתם לדעת על קידום ממומן לאפליקציות בגוגל שיהיה נכון, אפקטיבי ומשלתם יותר.

קידום אפליקציות
קידום ושיווק אפליקציות - המדריך

אמנם יש כאלו שיגידו שמערכת הפרסום של Google Ads לא פשוטה וברורה להתמצאות כמו זו של פייסבוק. אך בכל זאת, מהבחינה הטכנית, ניתן להקים די בקלות קמפיין ממומן בגוגל לקידום אפליקציה – גם אם אתה מפרסם או משווק אפליקציות מתחיל.

לעומת זאת, בניית הקמפיינים הממומנים שלכם בגוגל וניהולם בצורה מושכלת ונכונה הם לא כה פשוטים וברורים מאליהם. קידום אפליקציות בגוגל דורש יצירת אסטרטגיה ברורה ולשם כך הכנו לכם את המאמר הזה. אספנו לכם טיפים יעילים לניהול נכון, משתלם ומקצועי יותר של הקמפיינים שאתם מקימים בגוגל לקידום האפליקציה שלכם.

צריכים עזרה? כמה פרטים וחוזרים אליכם:


הגדרת מטרות נכונות לקמפיינים ממומנים בגוגל

כאשר אתם עושים פרסום באינטרנט בכלל וקידום ממומן בגוגל לאפליקציות בפרט – חשוב מאוד לדעת מה המטרות שלכם. הגדרת מטרות נפרדות וממוקדות לכל קמפיין נועדה כדי לעזור לכם לדעת עבור כל קמפיין האם הוא הצליח ולמדוד עד כמה. כך תוכלו לייעל את תקציב השיווק הדיגיטלי לאפליקציה שלכם ולייעל את הביצועים שהוא מניב לכם.


טיפים בהקשר זה:

  • השתמשו בהגדרה של מטרות ברורות וממוקדות ולא כלליות מדי. "להרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלכם" זו מטרה כללית. לעומת זאת, מטרה נכונה לקמפיין קידום אפליקציה יכולה להיות "לקבל יותר הורדות לאפליקציה דרך פרסום באפליקציות אחרות לקהל רימרקטינג".

  • הגדירו מטרות שניתנות למדידה. כאמור, הרחבת נוכחות דיגיטלית יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות וניתן למדוד אותה בכמה אופנים כמו כמה גולשים נכנסו לדף האפליקציה שלכם עקב הפרסום הממומן, כמה מהגולשים שלחצו על המודעה הממומנת שלכם הורידו אותה, או כמה משתמשים קבועים חדשים התווספו לכם בזכות קמפיין מסוים.

  • אם אתם רוצים גם לקבל יותר הורדות לאפליקציה וגם לגרום למשתמשי האפליקציה לבצע בה פעולות מסוימות – רצוי לעבוד לפי סדר מסוים, ולא לפרסם את שני סוגי הקמפיינים הללו במקביל. כלומר, כדאי קודם כל להתחיל רק מפרסום של קמפיין לקידום הורדות לאפליקציה. לאחר שקמפיין זה הגיע ליעדיו – עברו לקידום הקמפיין הממומן שמטרתו לגרום למשתמשי האפליקציה לבצע בה את הפעולות הרצויות.


 

קביעת תקציב הפרסום והמחיר לקליק

התקציב והצעת המחיר לקליק שאתם קובעים לקמפיין שלכם, גורמים לאלגוריתם של גוגל להתחיל "לעבוד". למה הכוונה? בשלב זה, האלגוריתם מתחיל לחפש את הגולשים שהכי מתאימים לכם – אלה שיש את הסיכוי הגבוה ביותר שיבצעו את ההמרה שהגדרתם.
לכן, אם אתם משנים את תקציב הפרסום ואת ה"ביד" (המחיר לקליק) – אתם גורמים לאלגוריתם של גוגל לעבוד מחדש. כך אתם בעצם מפעילים שוב את תהליך איתור הגולשים הפוטנציאליים והרלוונטיים לקמפיין שלכם.

טיפים בהקשר זה:

  • לא כדאי לשנות את התקציב ואת המחיר לקליק לעיתים קרובות מדי. זאת שכן זה גורם לעיכוב תחילת ההיחשפות של המודעות לגולשים וכן לעיכוב בהשגתן של התוצאות.

  • אם הקמפיין שלכם לא רץ כמו שציפיתם בימים הראשונים – חכו בכל זאת עוד כשבוע.
    תנו לקמפיין שלכם להתחיל להתייצב ודעו שזה לוקח זמן עד שהמודעות יתחילו להיחשף בימיו הראשונים של הקמפיין הממומן בגוגל.

  • כמו כן, לא תמיד צריך לרוץ ולשנות את התקציב או את הביד.
    האמת שדווקא רצוי לשנות אותם לעיתים רחוקות יחסית ורק בהתאם למסקנות ברורות מביצועים של הקמפיין לאורך זמן מסוים.



פרסום לקהלים שונים והתמקדות ברימרקטינג

מחקרים בתחום הפרסום הממומן בגוגל ובתחומים אחרים בעולם השיווק באינטרנט בכלל, מראים כי קידום תכנים או פרסומות שיווקיות לקהלי רימרקטינג מניב תוצאות טובות יותר, מפרסום לקהלים מפולחים לפי מאפיינים דמוגרפיים והתנהגותיים.
לכן מפרסמים ואנשי שיווק באינטרנט אוהבים את Google Ads, שמאפשרת להם לפרסם גם לקהלים מותאמים אישית ולקהלי רימרקטינג.

טיפים בהקשר זה:

  • אם אתם עושים קידום אפליקציות בגוגל – כדאי שגם אתם תיצרו קמפיינים נפרדים לפרסום האפליקציה שלכם לקהלי רימרקטינג ולקהלים מותאמים אישית.

  • התמקדו בגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם או ברשימת התפוצה שצברתם – יש להם את הסיכוי הגבוה ביותר לביצוע המרה.

  • אם עוד לא צברתם קהלי רימרקטינג – צרו כאלה באמצעות פרסום לקהל קר וחדש ו"חממו" אותו. עשו זאת באמצעות העלאת תכנים בעלי ערך מוסף לאתר של האפליקציה ולעמודים שלה ברשתות החברתיות.




מעוניינים בקידום ממומן של האפליקציה שלכם בגוגל אך לא רוצים או לא יודעים כיצד לעשות זאת בעצמכם? מחפשים חברה מקצועית בתחום שיווק אפליקציות, שתספק לכם שירותי קידום ממומן של אפליקציות בגוגל או קידום אורגני של אפליקציות בגוגל?

אנו בחברת App Grade נשמח לעמוד לשירותכם ולקדם את האפליקציה שלכם בגוגל כך שתקבל חשיפה רבה יותר ושתשיג יותר הורדות. יש לנו ניסיון רב בשיווק אפליקציות בחנויות האפליקציה של גוגל ושל אפל. הצוות שלנו ישמח לעזור גם לכם בקידום נכון, משתלם ואפקטיבי של האפליקציה שלכם ברחבי הדיגיטל.


 

מעוניינים בקידום אפליקציות בגוגל? צרו איתנו קשר:

 

  • שלב מס' 5: בניית מודעות לקידום אפליקציה


לאחר בחירת שם לקמפיין, סוף סוף תוכלו לגשת לבניית המודעות הממומנות.
כדי לבנות את הפרסומת עצמה, יהיה עליכם להגדיר כותרת למודעה וכמה משפטים שיווקים על האפליקציה.
כדאי שהתוכן של המודעה יכיל מידע רלוונטי לקידום האפליקציה, כמו היתרונות שלה או כיצד היא מהווה פתרון מעולה לבעיות או לצרכים של הגולשים.
כמו כן, אתם יכולים לצרף למודעה הממומנת שלכם גם תכנים ויזואליים כמו תמונות או סרטונים למיניהם.

 

  • שלב מס' 6: הגדרות מיקוד גיאוגרפי ושפות


השלב הבא הוא הגדרת המיקוד הגיאוגרפי והשפה של הגולשים להם אתם רוצים שיוצגו המודעות הממומנות שלכם.
עליכם לבחור את המיקוד הגיאוגרפי של הגולשים (למשל כאלה שגרים רק בישראל) ולהגדיר את שפת האפליקציה וכן את שפת הדפדפן בנייד של הגולשים. במקרה זה גם אם אין לאפליקציה שלכם גרסא באנגלית בחרו בכל זאת בשפת דפדפן באנגלית.

 

 

  • שלב מס' 7: קביעת תקציב והצעת מחיר לקליק

    בשלב האחרון עליכם לקבוע את תקציב הפרסום היומי שלכם, שזהו הסכום המקסימלי שתהיו מוכנים להשקיע על קידום האפליקציה בגוגל.
    ההמלצה היא להתחיל בתקציב קטן אך ריאלי ולהגדילו בהדרגה אם הקמפיין מצליח להשיג את אחוזי ההמרה שציפיתם להם.
    לאחר מכן, עליכם להגדיר את הצעת המחיר לקליק עבור כל פעולה רצויה (הורדה של אפליקציה או ביצוע פעולה בתוך האפליקציה).

    בסוף הקמת הקמפיין כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "שמור והמשך" ולחכות שהקמפיין יאושר ויתחיל "לרוץ" ולקבל תוצאות מחשיפתו לגולשים.

     


טיפים לניהול קמפיינים לקידום אפליקציות בגוגל

לאחר שבניתם קמפיין ראשון רצוי שתעקבו אחר הביצועים שלו ושתבנו קמפיינים נוספים שתבצעו להם אופטימיזציה כל הזמן.
להלן 3 טיפים שיעזרו לכם ביצירת קמפיינים שיניבו ביצועים טובים יותר ותוצאות מוצלחות יותר וכן בביצוע אופטימיזציה לקמפיינים הממומנים שלכם לשיווק האפליקציה בגוגל.

  • טיפ מס' 1: עשו A\B Tasting לקמפיינים שלכם

    תמיד רצוי ליצור מודעה ממומנת נוספת שתהיה שונה בהיבט אחד לפחות כמו הכותרת, ההנעה לפעולה או התמונה שצירפתם לקמפיין הקודם.
    אם תריצו אותן לאותו הקהל ותוך אותן הגדרות עבור התקציב ושאר הפרמטרים, תוכלו לבדוק מה עבד לכם טוב יותר מבחינת אחוזי ההמרה. כך מתאפשר לכם לייעל את הקמפיינים שלכם בגוגל לקידום האפליקציה.
  • טיפ מס' 2: פרסמו לקהלי רימרקטינג

    מחקרים רבים בתחום הפרסום הממומן בגוגל ובדיגיטל בכלל, מראים כי קידום קמפיינים לקהלי רימרקטינג מביאים אחוזי המרה גבוהים יותר, ובעלויות נמוכות בהרבה.
    אין ספק כי גולשים שכבר מכירים אתכם (נניח כאלה שכבר היו באתר שלכם) – הם בעלי סיכוי גבוה יותר להוריד את האפליקציה שלכם או לבצע המרה אחרת.
    לכן מומלץ מאוד להקים קמפיין קידום אפליקציה לקהלי רימרקטינג ולקהלים מותאמים אישית אחרים ולקדם אותם ברשת המדיה של גוגל.

     

     

טיפ מס' 3: היעזרו באנשי מקצוע בתחום קידום אפליקציות

פרסום ממומן של אפליקציות בגוגל הוא לא תחום כה פשוט ולא כל אחד יוכל להניב תוצאות מעולות ומשתלמות מהקמפיינים שלו. זה לא אומר שקידום אפליקציות בגוגל לא עובד.
איש מקצוע יידע לעשות עבורכם קידום ממומן של האפליקציה בגוגל שיהיה רווחי במסגרת התקציב שלכם. יתר על כן, עדיף לבחור בחברת מקצועית ומובילה בתחום זה.
חברת קידום אפליקציות היא האפשרות הטובה ביותר למי שמעוניין בהקמה, בניהול ובאופטימיזציה נכונה ואפקטיבית של הקמפיינים הממומנים בגוגל לקידום האפליקציה.

מעוניינים בקידום אפליקציות בגוגל? צרו איתנו קשר:

שתפו אם אהבתם!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד