שיווק אפליקציות – כל ההבדלים!

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן? ואיך זה מתקשר לאפליקציות? רוצים לדעת עוד על הדרכים לביצוע שיווק אפליקציות שיהיה אפקטיבי ומשתלם? הגעתם למקום הנכון.

שיווק אפליקציות
קידום מנצח לאפליקציה שלכם!

מדי יום צצות עוד ועוד אפליקציות חדשות ומשוכללות ברחבי הרשת.
אם פעם היה עליכם להתחרות בעוד כמה מאות של אפליקציות, היום תצטרכו להתחרות מול מיליוני אפליקציות! אין ספק שזה הפך את התחרות בעולם קידום האפליקציות לקשה יותר מאי פעם.

כיום, אם אתם לא עושים שיווק לאפליקציה שלכם – כמעט ואין סיכוי שהיא תופיע בחיפוש ושתגיע לרף המשתמשים הרצוי שהגדרתם לעצמכם.

לכן הכנו לכם את המאמר הזה – שיסביר לכם מהם סוגי קידום האפליקציות העומדים לרשותכם. בנוסף, נעזור לכם בהתלבטות הפופולארית – "האם עדיף להשקיע על קידום אורגני לאפליקציות או על פרסום ממומן?". כמו כן ענינו במאמר על השאלות הנפוצות ביותר בנושא שיווק אפליקציות כמו האם צריך להשקיע כסף וכמה, מתי רואים תוצאות ולכמה זמן הן נשארות.

צריכים עזרה? כמה פרטים וחוזרים אליכם:

איזה סוגים של שיווק אפליקציות יש?

באופן כללי, שיווק אפליקציות נחלק לשני תחומים עיקריים והם קידום אורגני לאפליקציות (בו נכנס המושג שיווק ASO לאפליקציות) וקידום ממומן לאפליקציות.
 כעת, נסביר את ההבדל בין השניים באמצעות מענה על השאלות הפופולאריות ביותר בתחום זה.

האם צריך להשקיע כסף?


ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לפרסום ממומן – הוא שקידום אורגני לאפליקציות לא דורש מכם להשקיע כסף, אלא רק זמן על ביצוע פעולות האופטימיזציה ושאר תהליכי השיווק האורגני.
ואילו פרסום ממומן לאפליקציה מהגדרתו מחייב אתכם להשקיע על כך כסף ולבזבז חלק מתקציב השיווק על מודעות ממומנות.


איך שירותי שיווק אפליקציות מתומחרים בשוק?


כמובן שאם אתם לא בוחרים לבצע את תהליכי השיווק האורגני או הממומן בעצמכם – אתם צריכים לשלם על כך לאיש מקצוע או לחברה המספקים שירותים בתחום.
זה אומר שאם אתם בוחרים לבצע פרסום ממומן – תצטרכו לשלם גם על עבודתם של אנשי המקצוע וגם לממן את קידום הפרסומות. לעומת זאת אם הם עושים לכם רק קידום אורגני לאפליקציה, אז אתם צריכים לשלם רק על הזמן שלהם.

מתי רואים תוצאות, ולכמה זמן הן יישארו ויישמרו?


הבדל נוסף נובע מסוג התוצאות של הפרסום או הקידום – האם מדובר בתוצאות שמקבלים לאורך זמן ארוך או כאלה שקיימות רק בטווח הקצר?
כאשר אתם עושים שיווק אורגני וקידום ASO לאפליקציה אתם מעלים את הסיכוי שהאפליקציה שלכם תופיע לגולשים בחיפוש האורגני לאורך זמן, כלומר מדובר בתוצאות לטווח הארוך. לעומת זאת, פרסום ממומן מאפשר לכם להציג פרסומת או מודעה ממומנת שתופיע בצורה מיידית ברחבי הרשת, כל עוד אתם משלמים עליה.
כלומר, אם תפסיקו לשלם על הפרסום הממומן – הוא לא יביא לכם יותר תוצאות כמו הבאת הגולשים לעמוד האפליקציה והורדתה. זאת כי הפרסום הממומן פשוט יפסיק להופיע כשתעצרו את התשלום עליו. לא כך עם הקידום האורגני לאפליקציות – שמעניק לכם נכס דיגיטלי אמיתי, שיניב לכם תוצאות איכותיות לטווח הארוך. גם כשתפסיקו לבצע את פעולות קידום ASO ותהליכי השיווק האורגני.

מה עדיף לעשות – קידום אורגני או ממומן לאפליקציה?

 

תחילה נסביר מדוע לא כדאי לכם לוותר על ביצוע פעולות שיווק ASO וקידום אורגני לאפליקציה שלכם. במיוחד אם אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות ולהשיג הרבה הורדות אורגניות (כאלה שלא נדרשתם לשלם על פרסומות ממומנות כדי להשיגן).
קידום ASO הוא תהליך חובה כדי להתאים את הגדרות עמוד האפליקציה כפי במתבקש בחנויות האפליקציות של אפל ושל גוגל (מה שנקרא ביצוע פעולות "אופטימיזציה"). זו הדרך הכי טובה, יעילה ומשתלמת כדי לגרום לאפליקציה שלכם להיות מוצגת בראש תוצאות החיפוש. למעשה זו הדרך היחידה שתגרום לכם להופיע במיקומים הראשונים ואי אפשר להשיג זאת בלי לבצע קידום ASO לאפליקציה.
לכן בוודאי שעדיף שלא לוותר על קידום אורגני וביצוע שיווק ASO לאפליקציות, שכן זהו סוג השיווק החשוב והמשמעותי ביותר לקידומן של אפליקציות. רק לאחר מכן מומלץ להשקיע על פרסום ממומן לאפליקציה, כדי להגביר את המודעות אליה ולהשיג לה עוד יותר הורדות.

לסיכום:


כדי להופיע במיקומים טובים לגולשים שמחפשים ביטויים שרלוונטיים לכם – חובה לעשות קידום ASO ורצוי לעשות עוד פעולות קידום אורגני כמו בניית קישורים, שיווק באמצעות תוכן וכו'. אם אתם רוצים להשאיר אבק למתחרים שלכם – סביר להניח שיהיה עליכם לשלב עם הקידום האורגני גם פרסום ממומן לאפליקציה שלכם.

מחפשים חברת המספקת שירותי שיווק אפליקציות, שתעזור לכם להשאיר את המתחרים מאחור? קידום אפליקציות רצוי לעשות רק עם חברה מקצועית, שמתמחה במתן שירותי שיווק אורגני ופרסום ממומן לאפליקציות, כמו חברת AppGrade. אצלנו תוכלו לקבל את כל סוגי השירותים לשיווק אפליקציות כמו קידום ASO לאפליקציה, שיווק אורגני לאפליקציות וכמובן פרסום ממומן לאפליקציות. קידמנו אפליקציות בתחומים שונים בחנויות האפליקציה של גוגל ושל אפל והבאנו אותם למיקומים ראשונים בחיפוש עבור הביטויים הרלוונטיים להם. קידום אפליקציות הוא תחום תחרותי, דינמי וכזה הדורש מכם לשלוט בכל החידושים והדקויות כדי להניב תוצאות איכותיות ומשתלמות. לכם לשם קידום אפליקציות אפקטיבי - כדאי לבחור רק באנשי מקצוע שמומחים בתחום זה. אם אתם מעוניינים בשיווק אפליקציות, אורגני או ממומן – כאשר אתם בוחרים ב-AppGrade אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התוצאות שציפיתם להם ואף מעבר לכך.

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם:

שתפו אם אהבתם!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד