מדריך: בניית קמפיינים ממומנים לקידום אפליקציות בגוגל

מחפשים טיפים להקמת קמפיין ממומן בגוגל לקידום האפליקציה שלכם? רוצים לקבל יותר הורדות לאפליקציה באמצעות פרסום בגוגל? המדריך הבא ילמד אתכם לבנות קמפיינים בגוגל לפרסום אפליקציות בצורה פשוטה, מהירה ונכונה.

קידום אפליקציות
קידום אפליקציות המדריך השלם

הדרך הכי טובה לקדם את האפליקציה שלכם באינטרנט היא באמצעות פרסום ממומן של האפליקציה ב- Google Ads.
רוצים לדעת למה? כי חצי מכל הורדות האפליקציות באינטרנט מתרחשת בעקבות פרסום ממומן בגוגל. שזה אומר מיליארדי התקנות של אפליקציות שבוצעו עד היום בשל פרסום שלהן באמצעות פלטפורמת Google Ads!

אם יש לכם אפליקציה ואתם רוצים לדעת איך להקים קמפיין ממומן בגוגל לקידום האפליקציה שלכם – המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

צריכים עזרה? כמה פרטים וחוזרים אליכם:

 

8 שלבים ליצירת פרסום ממומן לאפליקציה ב-Google Ads

רוצים לבנות קמפיין ממומן לקידום אפליקציות בגוגל? עקבו אחר 8 השלבים הפשוטים הבאים והתחילו לקבל יותר הורדות לאפליקציה מפרסום המודעות.

  • שלב מס' 1 : פתיחת קמפיין גוגל לקידום אפליקציה

    היכנסו לחשבון גוגל אדס שלכם ועברו למסך הקמפיינים. לשם יצירת קמפיין ממומן חדש – לחצו על כפתור הפלוס הגדול שמופיע על המסך.
    כדי ליצור קמפיין ממומן לקידום אפליקציה – ראשית, יהיה עליכם לבחור באפשרות של "קידום של אפליקציה" בתור היעד העיקרי של הקמפיין.
    מערכת Google Ads תציג לכם את האפשרות היחידה של "קמפיין אוניברסלי לאפליקציה", על אף שבעבר היו אפשרויות נוספות (לכן ייתכן שזה ישתנה שוב בעתיד).


  • שלב מס' 2: בחירת סוג מערכת ההפעלה


בשלב הבא עליכם לבחור את סוג מערכת ההפעלה של האפליקציה שתרצו לקדם.
אתם יכולים לבחור בין אנדרואיד לבין ISO ולא ניתן לבחור את שניהם בו זמנית. לכן אם תרצו לקדם אפליקציה שמתאימה לשתי מערכות ההפעלה – תיצטרכו לפתוח 2 קמפיינים נפרדים לכל אחת ממערכות הפעלה.

 

  • שלב מס' 3: בחירת האפליקציה שתירצו לקדם

    השלב השלישי הוא גם השלב האחרון בתהליך ההגדרה הראשונית של פתיחת הקמפיין.
    בשלב זה אתם צריכים לבחור איזו אפליקציה תירצו לקדם. עושים זאת באמצעות חיפוש האפליקציה ובחירה בה.
    לאחר שעשיתם זאת ובדקתם שבחרתם את האפליקציה הנכונה – לחצו על כפתור "המשך" כדי לעבור לתהליך בניית המודעות הממומנות.

 

  • שלב מס' 4: בחירת שם לקמפיין במערכת Google Ads


כאשר אתם מגיעים למסך בניית המודעה הממומנת – ראשית תידרשו להגדיר שם לקמפיין. כדי להקל עליכם בהמשך – ביחרו בשמות ברורים לקמפיינים שלכם, כמו "קמפיין רימרקטינג לקידום האפליקציה".
זה יסייע לכם במציאת הקמפיינים, בעריכתם ובניהולם בקלות רבה יותר. במיוחד אם אתם מתכוונים להקים הרבה קמפיינים במערכת הפרסום של גוגל.

מעוניינים בקידום אפליקציות בגוגל? צרו איתנו קשר:

 

  • שלב מס' 5: בניית מודעות לקידום אפליקציה


לאחר בחירת שם לקמפיין, סוף סוף תוכלו לגשת לבניית המודעות הממומנות.
כדי לבנות את הפרסומת עצמה, יהיה עליכם להגדיר כותרת למודעה וכמה משפטים שיווקים על האפליקציה.
כדאי שהתוכן של המודעה יכיל מידע רלוונטי לקידום האפליקציה, כמו היתרונות שלה או כיצד היא מהווה פתרון מעולה לבעיות או לצרכים של הגולשים.
כמו כן, אתם יכולים לצרף למודעה הממומנת שלכם גם תכנים ויזואליים כמו תמונות או סרטונים למיניהם.

 

  • שלב מס' 6: הגדרות מיקוד גיאוגרפי ושפות


השלב הבא הוא הגדרת המיקוד הגיאוגרפי והשפה של הגולשים להם אתם רוצים שיוצגו המודעות הממומנות שלכם.
עליכם לבחור את המיקוד הגיאוגרפי של הגולשים (למשל כאלה שגרים רק בישראל) ולהגדיר את שפת האפליקציה וכן את שפת הדפדפן בנייד של הגולשים. במקרה זה גם אם אין לאפליקציה שלכם גרסא באנגלית בחרו בכל זאת בשפת דפדפן באנגלית.

 

 

  • שלב מס' 7: קביעת תקציב והצעת מחיר לקליק

    בשלב האחרון עליכם לקבוע את תקציב הפרסום היומי שלכם, שזהו הסכום המקסימלי שתהיו מוכנים להשקיע על קידום האפליקציה בגוגל.
    ההמלצה היא להתחיל בתקציב קטן אך ריאלי ולהגדילו בהדרגה אם הקמפיין מצליח להשיג את אחוזי ההמרה שציפיתם להם.
    לאחר מכן, עליכם להגדיר את הצעת המחיר לקליק עבור כל פעולה רצויה (הורדה של אפליקציה או ביצוע פעולה בתוך האפליקציה).

    בסוף הקמת הקמפיין כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "שמור והמשך" ולחכות שהקמפיין יאושר ויתחיל "לרוץ" ולקבל תוצאות מחשיפתו לגולשים.

     


טיפים לניהול קמפיינים לקידום אפליקציות בגוגל

לאחר שבניתם קמפיין ראשון רצוי שתעקבו אחר הביצועים שלו ושתבנו קמפיינים נוספים שתבצעו להם אופטימיזציה כל הזמן.
להלן 3 טיפים שיעזרו לכם ביצירת קמפיינים שיניבו ביצועים טובים יותר ותוצאות מוצלחות יותר וכן בביצוע אופטימיזציה לקמפיינים הממומנים שלכם לשיווק האפליקציה בגוגל.

  • טיפ מס' 1: עשו A\B Tasting לקמפיינים שלכם

    תמיד רצוי ליצור מודעה ממומנת נוספת שתהיה שונה בהיבט אחד לפחות כמו הכותרת, ההנעה לפעולה או התמונה שצירפתם לקמפיין הקודם.
    אם תריצו אותן לאותו הקהל ותוך אותן הגדרות עבור התקציב ושאר הפרמטרים, תוכלו לבדוק מה עבד לכם טוב יותר מבחינת אחוזי ההמרה. כך מתאפשר לכם לייעל את הקמפיינים שלכם בגוגל לקידום האפליקציה.
  • טיפ מס' 2: פרסמו לקהלי רימרקטינג

    מחקרים רבים בתחום הפרסום הממומן בגוגל ובדיגיטל בכלל, מראים כי קידום קמפיינים לקהלי רימרקטינג מביאים אחוזי המרה גבוהים יותר, ובעלויות נמוכות בהרבה.
    אין ספק כי גולשים שכבר מכירים אתכם (נניח כאלה שכבר היו באתר שלכם) – הם בעלי סיכוי גבוה יותר להוריד את האפליקציה שלכם או לבצע המרה אחרת.
    לכן מומלץ מאוד להקים קמפיין קידום אפליקציה לקהלי רימרקטינג ולקהלים מותאמים אישית אחרים ולקדם אותם ברשת המדיה של גוגל.

     

     

טיפ מס' 3: היעזרו באנשי מקצוע בתחום קידום אפליקציות

פרסום ממומן של אפליקציות בגוגל הוא לא תחום כה פשוט ולא כל אחד יוכל להניב תוצאות מעולות ומשתלמות מהקמפיינים שלו. זה לא אומר שקידום אפליקציות בגוגל לא עובד.
איש מקצוע יידע לעשות עבורכם קידום ממומן של האפליקציה בגוגל שיהיה רווחי במסגרת התקציב שלכם. יתר על כן, עדיף לבחור בחברת מקצועית ומובילה בתחום זה.
חברת קידום אפליקציות היא האפשרות הטובה ביותר למי שמעוניין בהקמה, בניהול ובאופטימיזציה נכונה ואפקטיבית של הקמפיינים הממומנים בגוגל לקידום האפליקציה.

מעוניינים בקידום אפליקציות בגוגל? צרו איתנו קשר:

שתפו אם אהבתם!

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בלינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד