לידים לביטוח – להתגבר על כל המחסומים
יש שירותים או מוצרים כאלו ואחרים שהרבה יותר קשה למכור לעומת האחרים. כמו למשל –
רוצים לדעת איך עושים קידום אפליקציות מסוג ASO בעצמכם? קראו את המדריך המלא שהכנו לכם לעשיית קידום אפליקציות איכותי ואפקטיבי יותר, ב10 צעדים פשוטים.
מה זה קידום ASO לאפליקציות ולמה לא כדאי לוותר עליו?
מהו קידום ASO לאפליקציות?
ASO זה קיצור של הביטוי App Store Optimization והוא מהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי קידום אפליקציות. משמעותו ביצוע פעולות אופטימיזציה, לשם התאמת עמוד האפליקציה שלכם לדרישות של חנויות האפליקציה בהן היא משווקת. מדובר בשיטה הבסיסית והחשובה ביותר לביצוע קידום אורגני לאפליקציות.
מה המטרה של קידום ASO?
המטרה של קידום ASO היא לגרום לאפליקציה שלכם להופיע לגולשים במיקומים ראשונים בחיפוש, עבור כמה שיותר מילות מפתח הרלוונטיות לכם. זאת כמובן כדי להשיג את מטרת העל – לקבל כמה שיותר הורדות לאפליקציה שאתם רוצים לקדם אותה.
למה לא כדאי לוותר על עשיית קידום ASO לאפליקציה שלכם?
בלי קידום ASO יהיה לאפליקציה שלכם סיכוי הרבה יותר נמוך להופיע במיקומים טובים לגולשים בחיפוש.
עשיית קידום ASO לאפליקציות הוא בדיוק מה שמאפשר לכם להיחשף לגולשים שמחפשים את ביטויי המפתח הרלוונטיים לכם ולכן הם מהווים את קהל היעד שלכם.
לכן לא כדאי לוותר על ביצוע שיווק ASO לאפליקציה. אם אתם רוצים לקבל הורדות אורגניות לאפליקציה ולא להתבסס רק על פרסום ממומן – קידום ASO נחשב לחובה עבורכם.
מדריך לקידום ASO לאפליקציה ב10 שלבים פשוטים
לאחר שהבנו מהו קידום ASO לאפליקציות, מה המטרה שלו ולמה לא כדאי לכם לוותר עליו – נעבור למה שמעניין באמת: איך לעשות קידום ASO לאפליקציה?
רוצים לדעת איך לעשות אופטימיזציה להגדרות האפליקציה כדי להתאימה למנועי החיפוש של חנויות האפליקציה? מכיוון שקידום אורגני לאפליקציות חשוב מאוד להופעתן במיקומים ראשונים בחיפוש, החלטנו לצרף מדריך לעשיית קידום ASO לאפליקציה בעצמכם.
להלן 10 שלבים או טיפים שיעזרו לכם לעשות קידום ASO ושיווק אורגני לאפליקציות שאתם מקדמים, כך שישיגו תוצאות אפקטיביות ואיכותיות יותר:
תאספו ביקורות ודירוגים
לביקורות ולדירוגים שהאפליקציה שלכם מקבלת יש חשיבות רבה בקידומה לראש תוצאות החיפוש עבור הביטויים הרלוונטיים לכם. הדירוגים מסייעים לכם להתברג בתוצאות הראשונות בחיפוש.
יתר על כן, הביקורות גורמות לגולשים לסמוך על האפליקציה וכך הם משתכנעים להוריד אותה בקלות רבה יותר.
לכן חשוב שתשתדלו לאסוף כמה שיותר ביקורות ודירוגים. אתם יכולים לעשות זאת למשל באמצעות הנעת המשתמשים באפליקציה לדרג אותה. תוכלו להקפיץ להם מדי פעם פופ אפ שיזכיר להם להשאיר לכם ביקורת, אם עוד לא עשו זאת.
יש שירותים או מוצרים כאלו ואחרים שהרבה יותר קשה למכור לעומת האחרים. כמו למשל –
מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן? ואיך זה מתקשר לאפליקציות? רוצים לדעת עוד על הדרכים
רוצים לדעת איך עושים קידום אפליקציות מסוג ASO בעצמכם? קראו את המדריך המלא שהכנו לכם
מחפשים מידע על שיווק אפליקציות? הגעתם למקום הנכון. כל מה שרציתם לדעת על שיווק אפליקציות
רוצים לדעת איך עושים קידום ממומן של אפליקציות בגוגל ומה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם
מחפשים טיפים להקמת קמפיין ממומן בגוגל לקידום האפליקציה שלכם? רוצים לקבל יותר הורדות לאפליקציה באמצעות